top of page
VIDEO » ”Sărmăluțe de Panaci” (2014)
   >  Galerie video: ipostaze ale  activităților derulate de noi la facultate, în ultimii ani. Vizionare plăcută!  

”Amintirea celor 4 ani de facultate este o parte din noi...”  
Galerie foto: Imagini emoționante de la ultimele cursuri festive ale promoțiilor de absolvenți ai facultății, specializările IEA și IMAPA, curs de zi  

”Examene Altfel 2019”: Filmul Zilei

”Examene Altfel 2019”: Filmul Zilei
Se caută videoclip...
Proiectul ”Sărmăluțe de Panaci” - Echipa Mădălina Țarcă-Petrovici (2014)
07:15
Redă videoclipul

Proiectul ”Sărmăluțe de Panaci” - Echipa Mădălina Țarcă-Petrovici (2014)

Clip publicitar - ”Plăcinta de Telega”
01:07
Redă videoclipul

Clip publicitar - ”Plăcinta de Telega”

”Poale-n brâu de Anghelești” - Making of (2015)
07:02
Redă videoclipul

”Poale-n brâu de Anghelești” - Making of (2015)

Ceremonia oficială prin care domnul lector Mihai Frumușelu a primit titlul academic de Doctor în lingvistică engleză acordat de Universitatea Örebro, Suedia (9 feb. 2019)
05:15
Redă videoclipul

Ceremonia oficială prin care domnul lector Mihai Frumușelu a primit titlul academic de Doctor în lingvistică engleză acordat de Universitatea Örebro, Suedia (9 feb. 2019)

Proiectul ”Beciul lu´ Dorin”: o ”trăsnaie” marca Examene altfel, 2011
02:25
examene-altfel.ro

Proiectul ”Beciul lu´ Dorin”: o ”trăsnaie” marca Examene altfel, 2011

Proiectul ”Beciul lu´ Dorin”: o ”trăsnaie” marca Examene altfel, 2011 În decursul anilor, am văzut multe ”trăsnăi” ale studenților la prezentările proiectelor de marketing, în amfiteatru (studenții au venit la prezentare cu purcei vii, cu iezi, cu baloți de paie, cu cățeluși, cu butoiașe etc.), dar ceea ce veți vedea acum cred că le întrece pe toate. Profesorul provoacă într-adevăr echipele să fie creative și inspirate, ”să iasă din rând” cum se spune, pentru a crea momente unice, atașament și emoții - tot atâtea amintiri și surprize plăcute audienței, așa cum trebuie să se întâmple în piață (oferta comercială, pentru a ieși în evidență, trebuie să incite/să stârnescă interesul clienților, să poată fi asociată cu o experiență pozitivă etc.). Rareori am aflat, însă, dinainte ce pregătesc în secret echipele, pentru a se face remarcate. Iată, așadar, surpriza oferită la prezentare, fără ca subsemnatul să bănuiască nimic (da, am rămas cu gura căscată!), de echipa Țilică Georgiana, Specializarea IMAPA, în decembrie 2011... (tradiția spune că, la culesul viilor, pentru ca mustul să iasă bun, fetele de măritat - de la Management, sâc! -, gătite în portul popular românesc, trebuie să pritocească bine, desculțe, strugurii abia culeși). Am încă emoții când revăd această ”scenă”... (FDF)
bottom of page